Kurs SEO – dla kogo? O czym? Kiedy warto posłuchać?
Wiedza dotycząca pozycjonowania stron potrzebna jest każdemu, kto choćby w minimalnym stopniu zawodowo współpracuje przy projektach e-commerce lub budowaniu wizerunku w sieci. Z kursu SEO można korzystać nie tylko przy zadaniach content marketingowych i copywritingu, ale i znacznie szerszej zakrojonym pozycjonowaniu.
Szkolenie SEO — dlaczego warto je odbyć?
Działania z zakresu content marketingu, marketingu internetowego, inbound marketingu, optymalizacji stron internetowych, linkbuilding itd. obejmują już w tej chwili tak wiele obszarów, że trudno być specjalistą od nich wszystkich. Ogólna wiedza z zakresu pozycjonowania pod kątem SEO jest jednak właściwie niezbędna wszystkim, którzy chcą zrozumieć, jak buduje się w sieci wizerunek, markę, jak sprzedaje się produkty i usługi. Nawet jeśli frazy kluczowe przygotowywać będzie dla ciebie jedna agencja, do pisania tekstów pod pozycjonowanie stron zatrudnisz świetnych copywriterów, warto, abyś miał ogólną wiedzę o SEO, choćby po to, aby planować kolejne działania i możliwy rozwój swojej marki.
Kurs SEO przy pozycjonowaniu stron
Kurs SEO wielu osobom może się wydawać zupełnie niepotrzebny. Wiele osób jest przekonanych, że do pozycjonowania stron wystarczy kilka dobrych fraz kluczowych, dobre linkowanie i sensowny landing page. W punkcie wyjścia pewnie tak, warto jednak wiedzieć, jak można rozwijać możliwości optymalizacji stron www, jak właściwie używać fraz, aby i roboty i ludzie to czytający byli zadowoleni, jak linkować, aby osiągać cele biznesowe, ale jednocześnie nie odstraszać klientów. Tego typu szerokiej perspektywy patrzenia na optymalizację i budowę wizerunku w sieci za pomocą konkretnych narzędzi uczą szkolenia SEO. Słowa kluczowe to naprawdę tylko punkt wyjście. O wynikach wyszukiwania Google decyduje znacznie więcej czynników. Im lepszą masz ich świadomość, tym lepiej wiesz, czego oczekiwać po partnerach i outsourcingu, szybciej i efektywniej współpracujesz z innymi działami, lepiej odpowiadasz na oczekiwania klienta, budując sieć linkowania. Bardzo dobrze pokazują to podcasty funkymedia.
Nie tylko content marketing — kto powinien uczyć się o pozycjonowaniu stron?
Kurs pozycjonowania, w zależności od potrzeb mniej lub bardziej zaawansowany, to rozwiązanie, które przyda się zarówno osobom zajmującym się content marketingiem, jak i handlowcom od e-commerce, a także copywriterom, grafikom. Im lepiej rozumiemy specyfikę działania całego mechanizmu, tym lepiej realizujemy tę część, za którą odpowiadamy. Jako przedsiębiorca budujący markę w sieci wiemy zaś czego oczekiwać od podwykonawców.
Najnowsze komentarze