Marketing rekomendacji konsumenckich – agencja marketingu rekomendacji
Producenci dzisiaj mają wiele możliwości promowania swoich produktów. Marketing jest prężną dziedziną, która dodatkowo bardzo rozwinęła się, gdy pojawił się internet. Dzisiaj więc możemy produkty reklamować nie tylko w gazecie czy telewizji, ale również w internecie. W internecie możemy też budować grupę odbiorców naszych produktów. Jednym z rodzajów działalności jest dzisiaj marketing szeptany, który polega na tym, by ludzie pisali o naszym produkcie w różnych internetowych dyskusjach.
Tuż obok niego wyrósł także marketing rekomendacji konsumenckich, który polega na tym, by ludzie, którzy testowali nasz produkt, pozostawili w internecie opinię o nim. Tego typu kampanię może nam zaoferować agencja marketingu rekomendacji. Zazwyczaj wysyła się do różnych osób próbki produktów z prośbą o jego przetestowanie i zostawienie oceny. Często przesyła się także mniejsze próbki, do podzielenia się ze znajomymi oraz rodziną. Opinia w internecie może mieć bardzo duży wpływ na zachowanie kolejnych osób, które przed zakupem szukają informacji na temat produktu. Jeśli natkną się na pozytywną opinię, to jest większa szansa, że zakupią produkt.
Najnowsze komentarze