Projektowanie etykiet i opakowań – sposób na zwiększenie sprzedaży produktu
Zdobycie uwagi konsumenta to w obecnych czasach jeden z podstawowych celów tych osób, które mają do czynienia ze sprzedażą i rozwojem produktu. Osiągnięcie tego celu może odbyć się za sprawą skutecznych, przykuwających wzrok projektów graficznych etykiet produktowych. Konsumenci są obecnie zasypywani różnorodnymi liniami produktów – to tłumaczy, dlaczego warto się wyróżnić.
1. Wizualizacje produktowe to połowa sukcesu
2. Projekty graficzne etykiet produktowych – o czym warto pamiętać?
Wizualizacje produktowe to połowa sukcesu
Jeśli zlecasz zewnętrznej firmie przygotowanie opakowania – wówczas koniecznością jest także sporządzenie przez nią wizualizacji produktu. To pozwoli Ci prowadzić dalsze badania i analizy nad skutecznością opracowanego projektu. Niezależnie od branży – produkt musi skutecznie zwrócić uwagę konsumenta.
Na sklepowych półkach można zaobserwować bogatą różnorodność wielu produktów. To, co przede wszystkim przykuwa konsumenta to właśnie opakowanie i etykieta. To tłumaczy, dlaczego studio graficzne Warszawa może pomóc Ci w urzeczywistnieniu planów o skutecznym wykreowaniu nowego produktu. Projekty graficzne opakowań to jedna z częściej zamawianych usług w biurach graficznych i od freelancerów.
Projekty graficzne etykiet produktowych – o czym warto pamiętać?
Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na możliwe formy uszlachetnień. Wszelkie złocenia, srebrzenia czy inne możliwe metaliczne kolory na etykiecie stanowią przykład jednego z wabików, które mogą zwracać uwagę konsumenta. Warto na etapie projektowania ustalić, jakie elementy miałyby być np. błyszczące, a jakie matowe. Zastosowanie lakieru wybiórczego pozwoli zaakcentować wybrane przez klienta obszary na takiej etykiecie.
Podsumowując – czasy, w których etykiety pełniły rolę wyłącznie rolę informacyjną – dawno minęły. Teraz stanowią także potężne narzędzie marketingowe. Jeżeli zatem jesteś na etapie rozpatrywania, jak zwiększyć sprzedaż swojego produktu – rozważ zmianę etykiety. Ewentualnie spróbuj zmaksymalizować korzyści, jakie mogą wynikać z włączenia do etykiety uszlachetnienia. Warto zrobić to w porozumieniu z drukarnią oraz klientem – cena jednostkowa za taką etykietę może bowiem znacznie wzrosnąć. Przygotowanie takiej kalkulacji przed etapem wyprodukowania mockupu może zaoszczędzić czas wszystkich osób, które są zaangażowane w proces projektowania etykiety czy opakowania. Należy przy tym jednak wykazać się pewną dozą chęci do eksperymentów – dopiero takie testy mogą pomóc Ci w zwiększeniu sprzedaży Twojego produktu.
Najnowsze komentarze